tisdag 13 maj 2008

Fyra kvinnor i New York med lite lite flatkrydda



Cashmere Mafia har beskrivits som det nya svarta, nya Sex & the City. Jag vågar inte ge någon närmare recension på själva serien eftersom jag ärligt talat inte orkar se en ny omgång fyra karriärskvinnor som ska hinna med kärlek och storstan och fika och manikyr och fan och hans moster vid sidan om. Vad jag däremot kan tipsa herrskapet om är lite bisexuella vibbar och det redan i första avsnittet vilket klippet ovan påvisar. Men...Sex and the City hade ju också sina moments även jag hoppas Cashmere Mafia kan överträffa dessa. Om jag minns rätt hade hela skaran varsitt lesbian encounter, tyvärr har jag bara hittat två klipp:

Miranda provade på att dejta lesbiskt för karriärens skull när hennes chef ville ha ett mångkulturellt och hippt sällskap på sin middag.

Charlotte imponerades av de hippa och framgångsrika powerflatorna inom konstvärlden. Hon ville så ehmskt gärna tilhöra denna skara tills hon insåg vad hon var tvungen att göra för att få stanna kvar...

Carrie fick en puss av Alanis Morissette när hon följde med sin unge hippe bisexuella dejt på party med snurra flaskan.




Samantha blev kär för första gången i Maria men orkade inte med allt tjat om känslor.




Inga kommentarer: