torsdag 10 januari 2008

Nip/Tuck säsong fem

Har bara hört lovord om Nip/Tuck men aldrig fått ändan ur vagnen, tills...suprise suprise...jag får nys om Portia de Rossis nya lesbiska karaktär i serien. Jag började med att röja runt lite på YouTube för att se vad som vankades. Och, jag blev inte besviken, dock lite vankelmodig. Skulle jag ta den lätta vägen och gå direkt in på säsong fem eller skulle jag ta den rättfärdiga vägen och se serien från början för att otåligt vänta in Portia?

Jag tog faktiskt beslutet att plöja genom, är nu på säsong två, och är väldigt nöjd med flatfaktorn redan innan jag kommit halvvägs. Så, om du inte är rädd för operationsorgier är det bara att luta sig tillbaka.

2 kommentarer:

Pippi n Crippi sa...

Nip/Tuck är ju lovely! Och det blir typ bara bättre och bättre!

Anonym sa...

Ja eller hur! Jag tycker Lizz är en riktig hottie också...