söndag 17 augusti 2008

Leisha Hailey poppar med enhörning




Alla popnördiga flator, inkl. gamla tantor som jag, må päsa över av lycka åt denna snygga till gränsen på genanta video med Juno-plotter och enhörningar. Lystra till resten av albumet på duons hemsida eller MySpace.

Min favorit Leisha Hailey tillika den-jag-är-mest-lik-i-L-word-enligt-Facebook (yes!) gästar den skrikiga (och ibland roliga) Ellen-producenten Liz Feldman. Liz slår på stort i sitt sista avsnitt för säsongen av talkshowen This Just Out och bjuder in de mycket tjusiga tjejorna i "Uh Huh Her" (döpt efter PJ Harveys förrförra album? så lesbiskt...) dvs Leisa Hailey och Camilla Grey. Liz drar sina bästa brudskämt, typ om hur desperat hon är och hur snygga dem är, men roligt är det när hon frågar om Leisha har skrivit introlåten till L Word.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Tänkte försöka köpa lite bra flatfilm, men är orolig för att göra samma miss som när jag skulle handla förra gången. Då var dvd:n gjorde för en annan region, USA tror jag, och gick inte att spela i min dvd-spelare. Den där sidan som du rekommenderar, Wolfevideo, kan man köpa dvd:s som man kan spela i svenska dvd-spelare där?

MaryAnn Leeman sa...

Hej Kajsa. Wolfevideo har nog dessvärre region 1 (USA, Kanada) på sina dvd:s. Det du ska leta efter är Region 2 eller Region 0 (internationellt). Ett knep är att titta på Wolfevideo efter filmer och sen söka på google efter titeln + region 1, annars finns det ju massa trevliga europeiska dvd-shops också, tex brittiska Diva Direct
http://www.divadirect.co.uk/ där de har en kategori med Region 1 - filmer, resten är kodade för oss i Europa.

Hoppas du hittar det du söker! Var det någon speciell film?

Anonym sa...

Hej igen Maryann. = )

Jag tänkte jag skulle testa dina favoritfilmer Desert Hearts och It´s in the water för de verkade roliga. Vet du var jag kan köpa dem kodade för Europa?

MaryAnn Leeman sa...

Hittar ingen info om någon passande DVD-release men man kan se Desert Hearts på YouTube, här är första delen http://www.youtube.com/watch?v=UklDu3nXqlc

Mvh MA

Anonym sa...

Hm. Nja, se en hel film på Youtube tycker jag inte känns så charmigt..

Anonym sa...

Nu har jag sett Desert Hearts! Gillade den! Tack för tipset. = )

MaryAnn Leeman sa...

Trevligt trevligt, lite ökenromantik såhär på höstkanten är aldrig fel

Anonym sa...

jättebra blogg du har :D hoppas det är ok om jag länkar den ?

MaryAnn Leeman sa...

Tack så hjärtligt! Länka på Länka på